Un gand ploios

A fi sau a nu fi..asta pare a rasuna din ce in ce mai des in capul romanilor si in special al tinerilor…a fi sau a  nu fi partas la dezastrul politic si social care a ajuns sa fie perceput si de un copil. A fi sau a nu fi capabil sa suporti mizeria sau si mai greu sa incerci sa contracarezi efectele unei politici care incet incet ne distruge ca natiune. A fi sau a nu mai fi roman? Asta e intrebarea care pe mine ma pune pe ganduri din ce in ce mai des. E greu sa mai ai urma de patriotism cand ajungi sa fii blamat si omorat in strada pentru ceea ce nu alegi sa fii, insa nu pot sa zic ca nu ne-am facut-o cu mana noastra.

Neam din neamul nostru

Nebunia înseamnă sa faci iar şi iar acelaşi lucru, dar să aştepţi de fiecare dată rezultate   diferite.  Cam asta s-a intamplat in Moldova unde  moldovenii au tinut mortis sa ne   demonstreze  ca avem gene comune, persistand, ca si noi, in a face alegeri gresite. Pacat ca nu au invatat nimic din experienta noastra.

Din lumea lor…

„Prostul daca nu e si fudul, parca nu e prost destul” probabil la asta s-a gandit  Berceanu de-l auzim spunandu-ne urmatoarele:

„Desi domnul Emil Boc este singurul prim-ministru care m-a dat afara din guvernul sau, este cel mai bun prim-ministru pe care l-am avut.

Si spun asta dintr-o multitudine de criterii: pentru ca am avut prim-ministri care erau foarte buni intr-o zona ingusta, dar din alte criterii nu erau buni si deci nu ii poti clasa prea sus.

Am mai avut prim-ministri care nu aveau o situatie atat de dificila in tara, care nu aveau o coalitie atat de complicata, care nu aveau opozitie etc.

Eu, personal, il pun pe domnul Emil Boc pe primul loc daca ar fi sa pun prim-ministrii intr-o ordine”.

Noroc ca  Berceanu e arhicunoscut pentru ironia sa, altfel, am fi crezut ca urmeaza vreun tratament.


Parol d'honneur!

Parol d'honneur!