Un gand ploios

A fi sau a nu fi..asta pare a rasuna din ce in ce mai des in capul romanilor si in special al tinerilor…a fi sau a  nu fi partas la dezastrul politic si social care a ajuns sa fie perceput si de un copil. A fi sau a nu fi capabil sa suporti mizeria sau si mai greu sa incerci sa contracarezi efectele unei politici care incet incet ne distruge ca natiune. A fi sau a nu mai fi roman? Asta e intrebarea care pe mine ma pune pe ganduri din ce in ce mai des. E greu sa mai ai urma de patriotism cand ajungi sa fii blamat si omorat in strada pentru ceea ce nu alegi sa fii, insa nu pot sa zic ca nu ne-am facut-o cu mana noastra.

13 Responses to Un gand ploios

  1. marc_00 says:

    faptul ca nu suntem uniti mereu si-a spus cuvantul. adica eu unu ma intreb a fi bun si corect cu cei din jur sau a fi hot si inuman, cum sunt cei care ne conduc cu atata nesimtire si nonsalanta.ideea e destul de simpla: cat timp vom fi condusi de acesti “oameni” ( e prea mult spus pentru ei ) nu vom putea ajunge in nici un caz la ceva pozitiv, incat sa nu ne fie rusine sa zicem ca suntem romani.nu vreau sa par rasist, dar pana si tiganii sunt mai uniti ca noi si de asta mereu au avut castig de cauza si usor usor s-au dezvoltat si au facut averi. treziti-va fratilor la realitate, chiar nu vedeti ca ne ducem in prapastie ? eu mi as pune cateva semne de intrebare..

  2. maftei says:

    va spun eu cum sta treaba. pana nu facem o revolutie ca in ’89 nu o sa ne bage nimeni in seama

  3. pamfilrazvan says:

    Patriotismul din tara asta s-a pierdut cu mult timp in urma si ne ghidam acum dupa niste principii total opuse:coruptie in toata splendoarea ei si bineinteles cinismul fara limite de care majoritatea dintre noi dam dovada printr-un simplu vot… ajung sa am mai degraba respect pt cei care canta hip hop la noi si care mai subliniaza aspectele reale ale vietii din zilele noastre.Daca nu se va schimba nimic, probabil ca in cel mai scurt timp ne va fi teama sa mai iesim pe strada de frica unui om disperat care iti da in cap pt o bucata de paine; si totusi nu i-as condamna pe ei, ci pe cei vinovati cu adevarat de situatia drastica a tarii noastre. Ramanand in sfera hip hopului romanesc am o vorba relevanta care mereu m-a pus pe ganduri ” dar nu-i nimic, sunt consolat de mic, nu ne-am nascut in locul potrivit”.

  4. penalty says:

    Pentru a fi patrioti avem nevoie de cultura si civilizatie.

  5. stefanucu says:

    tinerii ar trebui sa fie uniti de un liant si acela ar trebui sa fie “schimbarea”. sa se lupte pentru drepturile lor si sa nu fie superficiali.

  6. silvestru says:

    pt a fi patrioti, ar trebui sa ne iubim tara si sa facem ceva impotiva lui traian basescu, acest presedinte care ne indeamna sa plecam la munca in strainatate si sa invatam de pe google…

  7. sincer says:

    patriotismul cred ca se afla in fiecare roman, mai mult sau mai putin….

  8. carpathos says:

    este o criza de identitate generala

  9. careuldeasi says:

    eu cred ca situatia generala s-ar putea indrepta. din pacate inca suferim la capitolul mentalitate. valorile traditionale le-am pierdut dar nici pe cele moderne nu le-am insusit.

  10. cambises says:

    cu personaje ca udrea, base, boc sau videanu, cum ar putea ca lucrurile sa evolueze altfel?

  11. penicilina says:

    Eu am simtit patriotismul prima data cu adevarat la o iesire mai lunga din tara. Mi-au dat lacrimile cand am intrat in Romania. Sa fie patriotismul si dorul de tara acelasi lucru?

  12. sindicalistu' says:

    nu cred ca suntem un popor unit. un popor unit se coalizeaza pt a indeparta potopul oranj, deci, notiunea de unitate ne este straina

  13. struguri says:

    pacat ca nu stim sa ne legitimam elitele. mare pacat! trist!

Leave a Reply

