Un roman atat de mic..

Eu, caruia tocmai  insemnele tricolorului i-au adus satisfactia de a castiga un concurs,  m-am trezit scriind  “romania” cu “r”, lucru care mi-a zgariat profund retina. Sa fie oare efectul emisiunii “Dupa 20 de ani” difuzata pe  PRO TV  in care, probabil dintr-un profund sentiment de autoflagelare, l-am urmarit timp de o ora pe Emil Boc ? De fapt emil boc.

Se pune ca e comanda sau alternativa, dle Boc?

Se pune ca e comanda sau alternativa, dle Boc?


 

10 Responses to Un roman atat de mic..

  1. paul says:

    da ce tare si raspicat raspundea, pe mine ma si luase rasul la un moment dat de cat de intepat era

  2. rada says:

    cica oricat de greu ar fi fost, nu m-am gandit niciodata sa-mi dau demisia, vreau sa termin ce am inceput, adica distrugerea in masa a tarii…(in traducere libera)

  3. crai says:

    e un mincions care vorbeste dupa textele lui basescu, nu pot sa-l aud mai mult de 20 de secunde

  4. crai says:

    Un roman atat de mic , care face atatea stricaciuni

  5. zorba says:

    super caricatura..chiar spune tot ce mai era de zis

  6. peluzar says:

    Caricatura spune totul. Boc este papagalul lui Basescu.

  7. standard says:

    funny caricatura! dar boc oricum este o caricatura la fel si monstru care il controleaza: basescu

  8. cambises says:

    doua caricaturi. mai e ceva de comentat?

  9. careuldeasi says:

    profesorul lui hayssam are numai sfaturi de bun simt dupa cum se observa…

  10. peny says:

    Doua persoane care nu stiu ce inseamna bunul simt.

Leave a Reply

