Posta Romana II

La orice ghiseu postal de la care se pot primi sau trimite colete, sta mare la vedere  “Lista obiectelor admise la expediere pe riscul expeditorilor”:

 

1. Alimente alterabile

2. Albine vii, pasari mici cantatoare, pui de o zi si porumbei

3. Obiecte fragile

 


 

14 Responses to Posta Romana II

  1. Coronitza says:

    of, la naiba si eu care vroiam sa trimit doua privighetori..ce ma fac acum?

  2. Cornelius says:

    si aia de doua zile pot sa-i trimit? Care-i diferenta intre un pui de o zi si unu de doua????

  3. cristina says:

    deci am primit un pachet cu mancare de acasa ambalata in zeci de ziare si cutiute si tot s-au spart jumate din borcane, cred ca daca aveam un pui saracu de el..

  4. razvan says:

    bine ca am aflat, am sa trimit numai pasari necantatoare de acu inainte

  5. dana says:

    va dati seama ce concert ar avea aia de fiecare data cand fac o livrare..sa auzi in fiecare zi vreo 50 de triluri diferite…deci prea tare, chiar cred ca e o regula luata la nervi si de stres.

  6. adrian says:

    prin posta noastra nu poti trimite decat, lopeti, galeti, unelte in siguranta restu toate is predispuse la “accidente”, n-au deloc grija de colete

  7. xyz says:

    e asta este, am sa-l trimit direct friptura

  8. sincer says:

    eu nu inteleg de ce naiba mai functioneaza posta romana…consuma aiurea bani de la buget

  9. sindicalistu' says:

    Eu nu mai folosesc posta pt nimic….prefer sa nu mai trimit si sa nu mai primesc nimic…sau, mereu exista alte varaiante. In afara faptului ca angajatii se comporta execrabil mai sunt si vai de ei cand vine vorba de calitate.

  10. sincer says:

    Sa va zic una tare…Intr-o zi eram pe fuga si printre altele trebuia sa platesc factura de curent. In graba mea, trecand pe langa o posta, vad undeva scris, ca as putea plati acolo. Intru repede, nici nu era vreo coada mare (erau 2 persoane) si in timp ce imi asteptam randul imi suna telefonul, raspund, dar culmea, si vorbeam incet ca nu-mi place ca intr-un loc public sa-mi asculte toata lumea conversatia, in fine, si in timp ce ma conversam, agentul de paza pe care-l intalnim cam peste tot, se apropie de mine si imi zice sa ies afara ca este interzis sa vorbesc la tel in posta. M-am uitat uimita la el, l-am intrebat care este motivul si cu o voce umila mi-a spus, sa nu ma supar dar asta este regula. Am insistat sa-l intreb dar din pacate n-a avut un raspuns pt mine….deci, pe langa altele, uitati inca un motiv pt care eu nu mai intru in posta romana.:)

  11. cambises says:

    dar pui de 2 zile?

  12. catalavenos says:

    deci se pot trimite albine, dar nu vii

Leave a Reply

